אלטרנטיבה למינוי אפוטרופוס

אלטרנטיבה למינוי אפוטרופוס

כמשרד עורך דין ייפוי כוח מתמשך המתמחה כבר שנים בכל עניני אפוטרופוס אנו מביאים מידע מרתק לגבי אלטרנטיבה למינוי אפוטרופוס, שהיא בעצם ייפוי כוח מתמשך שמופקד אצל האפוטרופוס הכללי. במאמר הנוכחי תקראו על כך בהרחבה וגם על שירות מקצועי אגרות האפוטרופוס הכללי, והאם ניתן לקבל החזר.

האם יש אלטרנטיבה למינוי אפוטרופוס?

המושג של מינוי אפוטרופוס לאדם מבוגר בגיל השלישי ומעלה הוא מעט לא הוגן, המינוי נעשה לרוב לאחר שהאדם כבר אינו מסוגל לקבל החלטות בעניינו והדבר לא בשליטתו המוחלטת. כיום החוק מכיר בכך שכל אדם רשאי וזכאי לקבל את ההחלטות בענייניו האישיים ולכן הציב החוק אלטרנטיבה למינוי אפוטרופוס. האלטרנטיבה למינוי אפוטרופוס נקראת ייפוי כוח מתמשך. בהליך של ייפוי כוח מתמשך ניגש האדם המבוגר לעורך דין שם הוא מסמיך את מיופה הכוח – אדם כרצונו, ייפוי הכוח ייכנס לתוקף כאשר האדם לא יוכל לקבל החלטות בעצמו. חוק אלטרנטיבה למינוי אפוטרופוס נכנס לתוקף בשנת 2017 והרבה מבוגרים ומשפחותיהם כבר נהנו מזה עד היום.

אלטרנטיבה למינוי אפוטרופוס
יש אלטרנטיבה טובה למינוי אפוטרופוס. דברו אתנו

היתרונות של עורך דין אפוטרופוס

כל עורך דין מוסמך לעסוק בענייני ייפוי כוח מתמשך, אך עדיף לפנות למשרד עורך דין אפוטרופוס שזה עיקר עיסוקו. עורך דין אפוטרופוס מתמחה בכל מה שקשור לייפוי כוח וחוק האפוטרופסות, ובכללם ייפוי כוח מתמשך. משרד עורך דין אפוטרופוס יודע לכוון את הלקוח לגורמים הממשלתיים הרלוונטיים. משרדנו מתמחה ומנוסה בכל ענייני האפוטרופסות וייפוי הכוח. בכל הקשור לייפוי כוח רפואי וייפוי כוח לרכוש או לשאר עניינים אישיים וקבלת החלטות של הקשיש. אנו יכולים גם להגן על האדם המבוגר מפני אפוטרופוס עוין שרוצה להשתלט על רכושו. מדובר במקרים די שכיחים לצערנו.

עורך דין אפוטרופוס
עורך דין אפוטרופוס

איך ניתן לקבל מידע אצל האפוטרופוס הכללי ייפוי כוח מתמשך

ייפוי כוח מתמשך מגישים לאפוטרופוס הכללי. היום אפשר להגיש לידי האפוטרופוס הכללי ייפוי כוח מתמשך באינטרנט. באתר הממשלתי של משרד המשפטים תחת הלשונית אפוטרופסות נכנסים לקישור של האפוטרופוס הכללי ייפוי כוח מתמשך ומגישים את הטפסים באופן מקוון, ניתן גם לקבל שם מידע אודות ייפוי כוח מתמשך לבנק וכל מה שמסביב, ולפנות לאפוטרופוס הכללי ולרשם לענייני ירושה. ניתן גם לפנות אל האפוטרופוס הכללי ייפוי כוח מתמשך או בכל נושא אחר הקשור לתחום סמכותו דרך מספר הטלפון: 073-3927021/2/3 (מחוז ירושלים) או 073-3923333 (מחוז תל אביב) או 073-3921060 (מחוז חיפה) או 073-3922300 (מחוז באר שבע). במקביל תוכלו לפנות אלינו לכל שאלה ובעיה, נשמח לעזור לכם על סמך ניסיוננו והידע המקצועי הרב שצברנו.

האפוטרופוס הכללי ייפוי כוח מתמשך
באתרנו תקבלו מידע על האפוטרופוס הכללי ועל ייפוי כוח מתמשך

כל מה שרציתם לשאול על שירות מקצועי אגרות האפוטרופוס הכללי

לאפוטרופוס הכללי משלמים אגרה, את האגרה ניתן לקבל בחזרה בהתאם לתנאים הבאים: מילוי טופס בקשה לביצוע החזר שניתן להוריד באתר של משרד המשפטים בקישור 'קבצים להורדה'. לבקשה צריך לצרף את אישור התשלום ולנמק למה לדעתכם מגיע לכם החזר על שירות מקצועי אגרות האפוטרופוס הכללי ששילמתם. כמו כן צריך לציין את מספר הזהות של המנוח. החזר על שירות מקצועי אגרות האפוטרופוס הכללי ששולמו מקבלים עד 90 יום לאחר האישור. אם שירות מקצועי אגרות האפוטרופוס הכללי ששולם הוא יותר מ-400 ₪ והתשלום שולם בדואר צריך לצרף צילום של צ'ק והרשם יבצע את התשלום למספר החשבון המופיע על הצ'ק. אם הדברים אינם ברורים תוכלו לפנות אלינו ונשמח לעזור לכם. נסכם במשפט אחד – יש אלטרנטיבה למינוי אפוטרופוס!

שירות מקצועי אגרות האפוטרופוס הכללי
מה שירות מקצועי אגרות האפוטרופוס הכללי ואיך מקבלים החזר

 

 

 

עורך דין ייפוי כוח מתמשך

עו"ד זיו לוטנברג

משרד עו"ד זיו לוטנברג – בהתחייבות לשירות מקצועי הטוב ביותר! יושר ללא פשרות. שירות אישי ומקצועי. מאות לקוחות מרוצים. מייסד המשרד עו”ד זיו לוטנברג, בעל תואר ראשון במשפטים LL.B ותואר ראשון בכלכלה (בהצטיינות) B.A, בעל רשיון עריכת דין משנת 2006, מחזיק בוותק ובניסיון של יותר מ-16 שנים בתחום המשפטי.

יצירת קשר מהיר
מאמרים

מאמרים נוספים

נגישות
יצירת קשר
*ליווי של עורך דין מנוסה. אפשרות גם לקבל שירות בבית הלקוח

רח' בר כוכבא 23, בני ברק
מגדל V-Tower
מיקוד:5126002

פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה
איך אוכל לעזור?
Call Now Button