ייפוי כוח מתמשך

עו"ד זיו לוטנברג עורך דין עם נסיון בעריכת ייפוי כוח מתמשך לעניינים רכושיים, אישיים ורפואים.

עורך דין ייפוי כוח מתמשך עלות מול תועלת – מה עלות ייפוי כוח מתמשך? מה השירות מקצועי של ייפוי כוח מתמשך? מה ההתמקצעות של עורך דין ייפוי כוח מתמשך? ומה חשוב לדעת לפני שפונים אל עו"ד ייפוי כוח מתמשך?

עורך דין ייפוי כוח מתמשך וצוואות

עורך דין ייפוי כוח מתמשך

עורך דין ייפוי כוח מתמשך זיו לוטנברג עו"ד עם נסיון רב בעריכת ייפוי כוח מתמשך לעניינים רכושיים, אישיים ורפואים כולל יפוי כוח רפואי לפי חוק החולה הנוטה למות.

ייפוי כוח מתמשך עו"ד זיו לוטנברג

ייפוי כוח מתמשך למצבים של אי-יכולת לקבל החלטות בעתיד.

  • ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי המאפשר לכל אדם בגיר (מעל גיל 18) המבין את משמעותו של ייפוי הכוח ותוצאותיו, לקבוע כיצד ועל ידי מי יטופלו ענייניו בעתיד כאשר לא יוכל לטפל בהם בעצמו, למשל עקב מחלת זקנה (כמו דמנציה), מוגבלות נפשית, תאונת דרכים, וכיו"ב.
  • מטרת ייפוי הכוח היא לאפשר לאדם להפקיד את קבלת ההחלטות בעניינו בידי אדם אחד או יותר שהוא סומך עליהם (מיופה כוח).
  • כניסת מיופה הכוח לתפקידו יכולה להעשות במקום מינוי אפוטרופוס בעניינים הספציפיים שהוגדרו בייפוי הכוח המתמשך.
    ייפוי כח מתמשך עלות
    ייפוי כוח מתמשך עלות
  • "ייפוי כוח מתמשך" נכנס לתוקף כאשר האדם חדל להבין בעניין שלגביו ניתן ייפוי הכוח.
  • עורך דין ייפוי כוח מתמשך – בעל נסיון וידע בתחום יכול לסייע ולשאול את השאלות הנכונות כדי לאפשר לממנה לערוך ייפויי כוח מתמשך שיתן מענה לצרכים הספציפים שלו. 
  • בייפוי כוח מתמשך בן הזוג יכול לקבוע את ההסדרים כפי שהוא מעונין, לדוגמא לבחור בבן הזוג השני כמיופה הכוח שיפעל ביחד ולחוד עם הילדים או לקבוע כי בן הזוג יהיה מיופה הכוח הבלעדי ובמידה ובן הזוג לא יכול לתפקד הילדים יהיו מיופי הכוח.
  • ניתן לקבוע מנגנונים שונים המאפשרים בקרה על פעילות מיופי הכוח.
  • בייפוי כוח המתמשך יכול אותו אדם לקבוע מראש הנחיות למיופה הכוח כיצד לנהוג ואלו החלטות לקבל והוא יכול גם להשאיר למיופה הכוח את שיקול הדעת המלא בקבלת ההחלטות.
  • ייפוי כוח מתמשך יכול להיות בעניינים אישיים (כגון היכן להתגורר, מי הוא רוצה שיטפל בו, וכו') בעניניים רפואיים (כגון מי הוא רוצה שיטפל בו, האם מיופה הכוח מוסמך לפנות לכל הרופאים ולבצע את כל הפעולות הרפואיות, האם להימנע מפעולות מסוימות וכו') ובענייני רכוש, בכולם או בחלקם (כגון מי מוסמך לפעול בחשבון הבנק, איזה פועלות מיופה הכוח מוסמך לבצע בחברות הביטוח, בקרנות ההשתלמות, קופות גמל וכו').
  • כניסתו לתוקף של ייפוי הכוח רלוונטית רק לתחומים שצוינו בו במפורש.
  • יש לערוך את ייפוי הכוח על גבי טפסים מיוחדים ולחתום עליהם בפני עורך דין שעבר הכשרה מיוחדת, ושאין לו עניין אישי בייפוי הכוח.
    עו
    ייפוי כח מתמשך עורך דין

עורך דין ייפוי כוח מתמשך | עו"ד ייפוי כוח מתמשך

עו"ד זיו לוטנברג, עורך דין בתחום של ייפוי כוח מתמשך.

עו"ד לוטנברג מעניק שירותים בתחומים הבאים:

  • מציאת פתרונות מקיפים שכוללים התיחסות להיבטים השונים של האדם ומשפחתו. 

  • ייפוי כוח מתמשך לעניינים רכושיים, אישיים ורפואיים – למצבים של אי -יכולת לקבל החלטות בעתיד.

  • יצירת מבנה משפטי נכון לניהול ושמירה על נכסי המשפחה ולהעברה בין דורית חלקה של ההון המשפחתי לרבות באמצעות צוואות הדדיות, צוואות, הסדרים שונים שיבטיחו העברה חלקה של הרכוש, מניעת סכסוכים וזליגת רכוש מהתא המשפחתי.

מייסד המשרד עו"ד זיו לוטנברג, בעל תואר ראשון במשפטים LL.B ותואר ראשון בכלכלה B.A (בהצטיינות), בעל רשיון עריכת דין משנת 2006, מוסמך אפוטרופס הכללי בעריכת ייפוי כוח מתמשך, מוסמך משרד המשפטים בגישור גירושין, ומחזיק בוותק ובניסיון של יותר מ 16 שנים בתחום העסקי.

עורך דין ייפוי כוח מתמשך
עורך דין ייפוי כוח מתמשך

לקוחות ממליצים

ד"ר אורי פרנקל
ד"ר אורי פרנקל
ייפוי כוח מתמשך וצוואות
קרא עוד
מאי 2020 עורך דין זיו לוטנברג, ברצוני להודות לך על הטיפול המקצועי בעריכת יפויי כוח מתמשך ובטיפול בסוגיות שונות של העברה בין דורית. אני מעריך את היושרה, המקצועיות, האכפתיות והזמינות שבאו לידי ביטוי בתהליך. עשית הכל ברגישות רבה. אני שמח להמליץ עליך בחום. בהערכה ותודה על הכול.
אדל ויוסף כהן
אדל ויוסף כהן
ייפוי כוח מתמשך וצוואות
קרא עוד
המלצה בנושא יפויי כוח מתמשך הדדי - עבורי ועבור בעלי, רצינו להודות לך ולהמליץ עליך בחום כעורך דין וכאדם. אתה מקצועי ובעל יושרה. נתת לנו פתרונות יצירתיים והתאמת את ייפוי הכוח שערכנו לצרכים שלנו בצורה מדויקת. אנו ממליצים עלייך בחום לאחרים. תודה מכל הלב.
מאירה וחיים גיט
מאירה וחיים גיט
ייפוי כוח מתמשך
קרא עוד
זיו היקר, חיים ואנוכי רצינו להודות לך על טיפולך המקצועי, הרגיש והאישי בכל תהליך מתן ייפוי הכח המתמשך אשר הכינות לנו. מקווים שלא נזדקק לו ובטוחים כי אם חלילה כן, הדברים ערוכים ומוכנים על הצד הטוב ביותר. יישר כח ושוב תודות.
יוסי מלמד
יוסי מלמד
ייפוי כוח מתמשך
קרא עוד
אנחנו רוצים להודות מכל הלב לעו"ד זיו לוטנברג על הטיפול בעריכה והפקדת ייפויי כוח מתמשך. אנו מודים על הטיפול המהיר והיעיל בהפקדתו של הייפוי כוח. עו"ד לוטנברג הגיעו אל ביתנו פעמים, הסביר בצורה סובלנית ומקצועית וביחד התאים לנו את היפוי כוח לדרישתנו. אנו מעריכים את נועם ההליכות והיושרה שהפגין עו"ד לוטנברג. ממליצים מכל הלב משפחת מלמד.
הקודם
הבא

מאמרים של עו"ד זיו לוטנברג
בנושא ייפוי כוח מתמשך

צרו איתנו קשר

אנחנו מבטיחים להעניק את השירות הטוב ביותר!

נגישות
יצירת קשר
*ליווי של עורך דין מנוסה. אפשרות גם לקבל שירות בבית הלקוח

רח' בר כוכבא 23, בני ברק
מגדל V-Tower
מיקוד:5126002

פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה
איך אוכל לעזור?
Call Now Button