עריכת צוואה מחיר

עריכת צוואה מחיר

בישראל קיים חוק לענייני ירושה, אז למה צריך בכלל עריכת צוואה על ידי עורך דין בפני הרשם לענייני ירושה? את הסיבות תקראו במאמר הנוכחי, אחת מהם היא עריכת צוואה הדדית. אצלנו ניתן להזמין עריכת צוואה מחיר טוב.

עריכת צוואה מחיר לא בשמיים – אבל למה בכלל צוואה?

עריכת צוואה על ידי עורך דין היא פעולה נבונה בכל קנה מידה. שכן ניתן לערוך צוואה באופן עצמאי, אך כדי להיות מגובה משפטית ולהיות בטוח שהדברים ייעשו כרצונכם לאחר 120, עריכת צוואה כללית או עריכת צוואה הדדית היא פעולה שמומלץ לעשותה בעזרת עו"ד ייפוי כוח מתמשך מומלץ. עריכת צוואה בעזרת עורך דין חוסכת גם את הצורך לעריכת צוואה בפני הרשם לענייני ירושה למעוניין בכך, מכיוון שגם כך עורך הדין יפקיד את הצוואה אצל הרשם. עריכת צוואה מחיר שלה לא בשמים, המחירים הם סבירים בהחלט.

עריכת צוואה מחיר
עריכת צוואה מחיר

עריכת צוואה בפני הרשם לענייני ירושה – למה היא כל כך חשובה

בצוואה אתם בעצם מצווים מה ייעשה בעיזבון שלכם לאחר הפטירה. וכשם שכל אחד יכול לצוות את נכסיו למי שירצה כך הוא יכול לצוות בצורה שנוחה לו, והכול יכול לזרום על מי מנוחות גם שנים רבות לאחר מותו. מצד שני מדובר קצת בהימור, כי אם תתגלה התנגדות לצוואה מחיר והיא תתגלגל לפתחו של בית המשפט, בית המשפט יחליט על פי אמות המידה החוקיות שהבסיס שלהם היא צורת עריכת וכתיבת הצוואה, תאריך העריכה וזהות הנוכחים בעת העריכה, ואז שוב העיזבון לא יחולק כרצונו של המנוח. זוהי סיבה נוספת שעריכת צוואה על ידי עורך דין היא מאוד מאוד מומלצת. הדבר נכון הן לגבי עריכת צוואה סטנדרטית ולא מורכבת ובוודאי בעריכת צוואה הדדית שהיא מלכתחילה מורכבת מיותר פרטים והיבטים חוקיים.

עריכת צוואה בפני הרשם לענייני ירושה
עריכת צוואה בפני הרשם לענייני ירושה היא חשובה!

עריכת צוואה על ידי עורך דין

אדם שנפטר ולא הותיר אחריו צוואה מתחלקים עיזבונותיו בין היורשים על פי חוק. היורשים הם קודם כל בן/ת זוגו וילדיו, אם אינם קיימים, ממשיכים לשאר קרובי המשפחה על פי סדר הקדימויות הקבוע בחוק שלא תמיד עומדים ביחס שווה לעמדותיו של הנפטר. לכן מי שמעוניין שעזבונו יחולק בהתאם לרצונו עריכת צוואה בפני הרשם לענייני ירושה או באמצעות עורך דין ייפוי כוח מתמשך במרכז היא מומלצת מאוד, ואף הכרחית. יש מקרים שבהם לא מדובר בהמלצה בלבד אלא בהכרח, המקרים המחייבים הכנת צוואה הם: אדם שמעוניין שהירושה לא תגיע לבן/ת זוגו או לאחד מילדיו חייב בעריכת צוואה מחיר בכל – אם רצונו שאכן רצונותיו יקוימו לאחר מותו. כמו כן, אדם המעוניין להוסיף ליורשיו הביולוגיים יורש נוסף שאינו נמנה על קרובי משפחתו חייב להכין צוואה.

עריכת צוואה על ידי עורך דין
עריכת צוואה על ידי עורך דין

עריכת צוואה הדדית למי שלא מעוניין שהירושה תחולק על פי חוק

עריכת צוואה על ידי עורך דין היא הכרחית גם כאשר בן/ת זוגו איננו/ה בן/ת זוגו מבחינה חוקית אלא ידוע/ה בציבור, כי מבחינת החוק היבש הוא לא יקבל (כולל לשון נקבה…) חלק בירושתו לאחר מותו גם אם הביאו ביחד ילדים. דוגמא נוספת המחייבת עריכת צוואה בפני הרשם לענייני ירושה היא בנוגע לבני זוג פרודים, אם בתקופת הפרידה עד הגירושין הלך לעולמו אחד מבני הזוג, מבחינה חוקית העיזבון ייפול לידי בן/ת הזוג הפרוד/ה (לא נחשוד בכם שזה רצונכם…). מקרה נוסף ואחרון המחייב עריכת צוואה פרטנית ואינו מאפשר להסתמך על החוק בעניין: בני זוג המעוניינים בעריכת צוואה הדדית, צוואה זו יש לה הוראות פרטניות המחריגות את הצוואה באופן מפורש מדבר החוק היבש.

אתם מוזמנים לפנות אלינו לעריכת צוואה מחירים סבירים והוגנים, כמו כן אם ברצונכם לדעת כמה עולה להכין ייפוי כוח מתמשך צרו אתנו קשר.

עריכת צוואה הדדית
עריכת צוואה הדדית
עורך דין ייפוי כוח מתמשך

עו"ד זיו לוטנברג

משרד עו"ד זיו לוטנברג – בהתחייבות למחיר הטוב ביותר! יושר ללא פשרות. שירות אישי ומקצועי. מאות לקוחות מרוצים. מייסד המשרד עו”ד זיו לוטנברג, בעל תואר ראשון במשפטים LL.B ותואר ראשון בכלכלה (בהצטיינות) B.A, בעל רשיון עריכת דין משנת 2006, מחזיק בוותק ובניסיון של יותר מ-16 שנים בתחום המשפטי.

יצירת קשר מהיר
מאמרים

מאמרים נוספים

נגישות
יצירת קשר
*ליווי של עורך דין מנוסה. אפשרות גם לקבל שירות בבית הלקוח

רח' בר כוכבא 23, בני ברק
מגדל V-Tower
מיקוד:5126002

פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה
איך אוכל לעזור?
Call Now Button