שכר טרחה עורך דין צו ירושה

שכר טרחה עורך דין צו ירושה

במאמר הבא נדון אודות עורך דין צוואה וירושה המטפל בהוצאת צו ירושה – כאשר אין צוואה ובהוצאת צו קיום צוואה – כאשר ישנה. כמו כן הבאנו מעט מידע כללי מעורך דין צוואות בתל אביב. ולגבי מנהלי עיזבונות שניתן להשתמש לצורך כך בעורך דין צוואה במרכז, לבסוף אנו גם מביאים מידע אודות שכר טרחה עורך דין צו ירושה.

בואו לפגישה לקביעת שכר טרחה עורך דין צו ירושה

אדם שנפטר בטרם הכין צוואה, מה שיקבע את אופן חלוקת הצוואה הוא צו ירושה, צו הירושה קובע את אופן החלוקה והקדימויות בין היורשים הפוטנציאליים. מי שמנפיק את צו הירושה הוא רשם הירושות, את הבקשה להוצאת צו ירושה מגישים לו. אם מתגלית מורכבות באופן חלוקת הירושה, כגון שאחד מקרובי המשפחה טוען שהמנוח כתב צוואה – מה שמייתר את צו הירושה, מומלץ להתייעץ עם עורך דין צוואה במרכז או כל עורך דין אחר המתמחה בתחום הצוואות. עורך דין צוואה וירושה מטפל בקונפליקטים מסוגים אלו, ומונע הרבה סכסוכים בקרב בני משפחות. לקביעת שכר טרחה עורך דין צו ירושה או לקביעת צוואה הדדית מחיר וכן להתייעצות בענייני צווי ירושה וצוואה פנו אלינו.

שכר טרחה עורך דין צו ירושה
כמה שכר טרחה לוקח ורך דין צו ירושה

עורך דין צוואה וירושה – מתי עוד מומלץ לפנות אליו?

כמו כן, תוכלו לפנות לעורך דין צוואות בתל אביב בטרם תפנו לרשם לבקשת צו ירושה, וזאת בכדי לקבל רקע ולהבין את עיקרון החוק, או להתייעצות כאשר יש חשש להתנגדות מצד אחד מקרובי המשפחה וכדומה. עורך דין צוואה במרכז יכול להסביר לכם את סדר הקדימויות, מי מועדף בקבלת הירושה וכו' וכן לגבי ייפוי כוח מתמשך מה זה. עורך הדין ינחה את קרובי המשפחה לגבי ההיבטים השונים של החוק בהתייחסות כלפי בן/ת הזוג של המנוח, וכן מי מקרובי המשפחה קודם לקבלת הירושה, ומתי מעבירים את הירושה לקופת העיזבונות של המדינה. כמו כן, הוא ינחה את הפונה לגבי מנוח שלא הותיר ילדים וכדומה.

עורך דין צוואה וירושה
עורך דין צוואה וירושה

עורך דין צוואה במכרז יכול להיות מנהל העיזבון

הנפקת צו ירושה על ידי הרשם מאפשרת ומאשרת מבחינה חוקית להעביר את הירושה ליורשים. בצו הירושה קובע הרשם את חלקו של כל אחד בעיזבון. את הבקשה לקבלת צו ירושה ניתן להגיש באופן עצמאי אף ללא עזרת עורך דין צוואה וירושה, אולם עדיף להגיש באמצעות הצהרת עורך דין ייפוי כוח מתמשך. לפני הגשת הבקשה יש לשלם אגרה, ניתן לשלם בדואר או באינטרנט. האגרה מורכבת מעלות פתיחת תיק ואגרת פרסום מודעה בעיתון. לבקשה צריך לצרף: טופס בקשה שהמבקש חתם עליה. בבקשה הוא מצהיר כי הוא יורש פוטנציאלי או שהתבקש להיות מנהל העיזבון (אם הצדדים מוכנים לשלם שכר טרחה עורך דין צו ירושה יכול להיות מנהל העיזבון). גם נושה של אחד היורשים יכול להגיש טופס בקשה לקבלת הירושה או חלק ממנה.

עורך דין צוואה ירושלים
עורך דין צוואה באזור המרכז

עורך דין צוואות תל אביב

מה עוד מגישים בעת הגשת בקשה לצו ירושה? יחד עם הגשת הבקשה מצרפים הצהרה מאומתת על הזיקה של המבקש לירושה (בהתאם לזיקות שנמנו לעיל) חתומה על ידי עורך דין צוואות בתל אביב, או על ידי שופט, או על ידי נוטריון ודיין בבית דין רבני. כמו כן, יש לצרף תעודת פטירה מקורית או העתק שעורך דין צוואה במרכז חותם שהוא נאמן למקור. בנוסף, יש ליידע את כל היורשים על הגשת הבקשה, אפשר באופן עצמאי על ידי חתימת היורשים על הצו, אפשר באמצעות עורך דין צוואה וירושה ואפשר על ידי מכתב בדואר רשום (מה שנחשב על פי חוק כהתקבל אצל הנמען גם ללא הוכחה שהמכתב הגיע למענו). את כל המסמכים יש להגיש לרשם הירושות ב-4 עותקים.

אם היורשים נדרשים לייצוג עורך דין, עליהם לדעת כי על פי המלצת לשכת עורכי דין ייפוי כוח מתמשך שכר טרחה עורך דין צו ירושה הוא כ-4000 ₪ כולל מע"מ, אולם נדגיש כי מדובר בהמלצה לא מחייבת. בכל בעיה של הוצאת צו ירושה תוכלו להתייעץ עמנו.

עורך דין צוואות ירושלים
עורך דין צוואות בתל אביב
עורך דין ייפוי כוח מתמשך

עו"ד זיו לוטנברג

משרד עו"ד זיו לוטנברג – בהתחייבות למחיר הטוב ביותר! יושר ללא פשרות. שירות אישי ומקצועי. מאות לקוחות מרוצים. מייסד המשרד עו”ד זיו לוטנברג, בעל תואר ראשון במשפטים LL.B ותואר ראשון בכלכלה (בהצטיינות) B.A, בעל רשיון עריכת דין משנת 2006, מחזיק בוותק ובניסיון של יותר מ-16 שנים בתחום המשפטי.

יצירת קשר מהיר
מאמרים

מאמרים נוספים

נגישות
יצירת קשר
*ליווי של עורך דין מנוסה. אפשרות גם לקבל שירות בבית הלקוח

רח' בר כוכבא 23, בני ברק
מגדל V-Tower
מיקוד:5126002

פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה
איך אוכל לעזור?
Call Now Button