הסכם ממון מחירים

עלות הסכם ממון

לפני שנדבר על הסכם ממון מחירים וכל הדברים המשפיעים על עלות הסכם ממון או כמה עולה הסכם ממון אצל עורך דין, קודם כל כדאי להסביר את מהות ההסכם וחשיבותו.

למה צריך הסכם ממון בין בני זוג

הסכם ממון זול

נישואים הם קשר יפהפה בין שני אנשים הכרוך באהבה, אמון ומחויבות. עם זאת, עניינים כספיים עלולים לעתים לגרום לקרעים במערכת היחסים. כדי להימנע ממצבים כאלה, חיוני לערוך הסכם ממון בין בני זוג.

אחת הסיבות העיקריות לנחיצותו של הסכם ממון בין בני זוג, היא בכך שהסכם ממון מגן על נכסים במקרה של גירושין. הסכם ממון מתאר את אופן חלוקת הנכסים במקרה של גירושין. ללא הסכם ממון, הנכסים יחולקו על פי העקרונות הקיימים בחוק. ואלו עלולים לגרום לאחד מבני הזוג, זה המביא את עיקר הנכסים, להרגיש תחושות של אי צדק ותסכול.

למעשה כבר בחיי הנישואין עלולות להתעורר אצל הצד האמיד יותר בקשר חששות כי מטרת הקשר היא ניצול כלכלי. ולכן באמצעות עריכת הסכם ממון המגן על נכסים, יהיה ניתן להסיר את הספקות והתחושות הללו.

ולא רק זוגות נשואים מפיקים תועלת מעריכת הסכם ממון, גם ידועים בציבור. הסכם ממון ידועים בציבור מסייע לקבוע באופן חד משמעי כי הייתה כאן כוונת שיתוף בין בני הזוג, או שלא. הוא גם מעניק תוקף רשמי לתחילת הקשר הזוגי, ויכול לסייע במימוש זכויות מול גופים שונים.

בין אם מדובר בהסכם ממון לאחר נישואין, הסכם ממון לפני נישואין, או הסכם ממון ידועים בציבור – פנו אל עורך דין הסכמי ממון על מנת לערוך עבורכם הסכם בהתאמה אישית. אל תחפשו הסכם ממון זול, חפשו הסכם ממון המותאם באופן אישי לצרכים שלכם.

הסכם ממון מחירים
הסכם ממון מחירים

עלות הסכם ממון מתחלקת בין עלויות עורך הדין, לבין עלויות אישור ההסכם. מייד נדבר על כמה עולה הסכם ממון אצל עורך דין, אך קודם כל נדבר על נושא האישור של הסכם הממון.

מטרת האישור היא לתת תוקף חוקי להסכם הממון. במידה ומדובר בהסכם ממון שנערך לפני החתונה, תוכלו לאשר אותו בבית המשפט לענייני משפחה או בפני נוטריון. ההחלטה היכן לעשות זאת נתונה בידיכם, כאשר המחיר עבור אישור נוטריוני נמוך במעט מאשר אגרת בית המשפט.

אימות של הסכם ממון לפני נישואין אצל נוטריון יעלה לכם 394 ש“ח, ותוספת של 68 ש“ח עבור כל העתק. אגרת בית המשפט היא 487 ש“ח.

במידה ומדובר באישור הסכם ממון לאחר נישואין, לא ניתן לעשות זאת אצל נוטריון חייבים לעשות זאת בבית משפט. ואילו עבור הסכם ממון בין ידועים בציבור אין חובה של אישור. הוא תקף עם חתימתו וחלים עליו כל הכללים של חוק החוזים.

עלות הסכם ממון

לצורך עריכת הסכם ממון, רצוי לפנות אל עורך דין הסכמי ממון. אמנם אין חובה לעשות זאת, אך בכל זאת חשוב שההסכם יהיה מקצועי, וינוסח בשפה משפטית ברורה. ולכם כדאי לעשות זאת באמצעות עורך דין העוסק בתחום.

הסכם ממון מחירים עשוי לנוע בטווח של 3000-5000 ש“ח (ללא מע“מ), אך המחירים אינם נתונים לפיקוח ועורכי דין בעלי מוניטין עשויים לגבות סכומים גבוהים מכך. אך לא רק יוקרתו של עורך הדין עומדת על הפרק, אלא מורכבותו של הסכם הממון.

כמה עולה הסכם ממון אצל עורך דין
הסכם ממון זול

כמה מילים עבור כל אלו המחפשים הסכם ממון זול. מדובר בהסכם שיש לו משמעות למשך שנים ארוכות. הוא ישפיע על העתיד הכלכלי שלכם בצורה מכרעת. ולכן לא כדאי לזלזל בזה. גם אם זו נראה לכם הוצאה גבוהה, בטווח הארוך זה ישתלם.

עלות הסכם ממון מושפעת בעיקר ממורכבות ההסכם. ההסכם צריך לתת מענה מדויק לאופן חלוקת הרכוש, ועליו להיות מפורט. ולכן, ככל שיש יותר רכוש, כך החוזה צריך לרדת ליותר פרטים. הנכס המרכזי של בני הזוג הוא בדרך כלל דירה, אך ישנם זוגות המחזיקים במספר דירות ואפילו עסקים. ואלו הן סוגיות שחייבות לקבל מענה במסגרת ההסכם.

עלות הסכם ממון

כמה עולה הסכם ממון אצל עורך דין

אין צורך לערוך ספקולציות לגבי הסכם ממון מחירים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לקבוע פגישה עם עורך דין, שם תוכלו לקבל את כל המידע וכל התשובות לגבי המחירים.

זקוקים להסכם בין בני זוג? אתם מוזמנים לפנות למשרדינו – עורך ייפוי כוח מתמשך זיו לוטנברג מסייע לכם בעריכת הסכמים בין בני זוג, תוך כדי מתן מענה לצרכים הייחודיים של כל זוג. אנו מעניקים סיוע לזוגות לפני נשואים, זוגות לאחר נישואים, זוגות חד מיניים ויודעים בציבור. משרדינו יכול לטפל גם בצרכים נוספים של המשפחה כמו עריכת צוואה, מינוי אפוטרופוס, חוזה לרכישת דירה ועוד.

עקבו אחר עמוד הפייסבוק שלנו.

עורך דין ייפוי כוח מתמשך

עו"ד זיו לוטנברג

משרד עו"ד זיו לוטנברג – בהתחייבות למחיר הטוב ביותר! יושר ללא פשרות. שירות אישי ומקצועי. מאות לקוחות מרוצים. מייסד המשרד עו”ד זיו לוטנברג, בעל תואר ראשון במשפטים LL.B ותואר ראשון בכלכלה (בהצטיינות) B.A, בעל רשיון עריכת דין משנת 2006, מחזיק בוותק ובניסיון של יותר מ-16 שנים בתחום המשפטי.

יצירת קשר מהיר
מאמרים

מאמרים נוספים

נגישות
יצירת קשר
*ליווי של עורך דין מנוסה. אפשרות גם לקבל שירות בבית הלקוח

רח' בר כוכבא 23, בני ברק
מגדל V-Tower
מיקוד:5126002

פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה
איך אוכל לעזור?
Call Now Button